Розклад уроків на 17.04.2020р.
10.00 - 10.45
5 клас. Українська література
Тема: РМ. Художній етюд про природу.
Отже, наше завдання - навчитися складати етюд. Етюдом у малярстві, графіці, скульптурі називають елементи й деталі майбутнього витвору. У літературі ж етюдами називають невеликі самостійні художні твори, які побудовані на враженнях, емоціях, що викликані певною картиною, явищем тощо. Зверніть увагу на характерні особливості етюду.
1. Коротка форма.
2. Опис безпосереднього враження.
3. Образність мови (художні засоби).
Прочитайте зразок етюду, написаного письмеником В. Сухомлинським "Все в лісі співає".
Весною ми пішли до лісу. Зійшло сонце, подихнув легенький вітерець, і всі дерева в лісі заспівали. Кожне співало свою пісню. Береза співала ніжну пісню. Слухаючи цю пісню, хотілось підійти до білокорої красуні й обняти її. Дуб співав мужню пісню. Коли ми слухали пісню дуба, нам хотілось бути сильними, відважними. Верба, що схилилась над ставком, співала задумливу пісню. Прислухаючись до пісні верби, ми подумали, що прийде осінь і листячко з дерев осиплеться. Горобина співала тривожну пісню. Від цієї пісні до нас прилинула думка про темну ніч і бурхливу грозу, від якої гнеться тонка горобина, немов шукаючи захисту. Ось які пісні почули ми в лісі.
Вам на допомогу в роботі пам'ятка
І завдання: відновити етюд поставивши речення у правильній послідовності.
Записати цифри речень, це буде код до цього етюду. Дібрати заголовок. Відповіді (цифри, заголовок запишіть у тесті). Тест тут
- Минуло кілька днів, водяна круговерть утихомирилася.
- На підсохлому пагорбі зібралася уціліла живність.
- Весна завирувала бурхливою повінню.
- Вона завирувала над скреслим озерцем, забрала у незвідані мандри його дрібних мешканців.
- Стрімка вода спінила залишки потемнілих на сонці снігових заметів, потягла у безвість засохле бадилля торішніх бур’янів.
- Підступила загрозливо і до пагорба , на якому височіло могутнє дерево.
- Під дубом сполохано перебирав вухами білястий заєць.
6 клас. Українська мова
Тема: Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Отже, продовжуємо вивчати самостійні частини мови. Перегляньте відеоурок з теми "Займенник".
Доповніть матеріал уважним прочитанням п.58 (с.210 -211). Запам'ятайте, з якими чатинами мови співвідносні займенники, . Для письмового виконання вправа 484.
11.55 - 12.40
6 клас. Українська література
Тема: Контрольна робота за темою "Пригоди і романтика".
Пригадайте вивчені в розділі твори, поняття з теорії літератури. Виконайте тестові завдання. Тест тут
Повторіть види художніх засобів (визначення понять, доберіть приклади для самоперевірки).
12.50 -13.35
5 клас. Українська мова
Тема: Складні речення.
Продовжуємо вивчення розділу науки про мову "Синтаксис. Пунктуація". Пергляньте відеоурок.
Пригадайте вивчене про складне речення в початковій школі та доповніть зання прочитанням п.60 (с. 174). Для письмового виконання вправа 475.
13.45 - 14.30
7 клас. Українська мова
Тема: Контрольна робота за темою "Прийменник. Сполучник".
Пригадайте вивчене про службові частини мови - прийменик та сполучник. Виконайте тестові завдання. Тест тут
Для письмового виконання - вправа 492.
Немає коментарів:
Дописати коментар