неділя, 15 березня 2020 р.

Розклад уроків на 17 березня 2020 року


8.55 - 9.40
9 клас. Українська література
Т. Шевченко. Поеми "Катерина", "Наймичка". Еволюція жіночого образу у творчості поета.
Мета: опрацювати зміст, проблематику поем, порівняти образи героїнь, прослідкувати еволюцію образу жінки у творчості Т.Шевченка.

Прослухайте (або прочитайте) поеми. Порівняйте образи героїнь (Катерини та Ганни: поведінку в складних ситуаціях, риси характеру, авторське ставлення тощо).




Домашнє завдання: опрацювати с. 234 - 236, пит. 6 - усно.

10.00 - 10.45
6 клас. Українська мова
Числівник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль.
Мета: познайомитися із визначенням, морфологічними ознаками, синтаксичною роллю числівника в реченні.

Перегляньте відеофрагмент, доповніть отримані знання опрацюванням сторінок підручника (п.54).


Домашнє завдання: вивчити поняття з теми, виконати вправу 453.

11.55 - 12.40
7 клас. Українська література
М. Павленко "Русалонька із 7 -В, або Прокляття роду Кулаківських". Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.
Мета: познайомитися із змістом повісті, визначити фантастичні елементи у творі, поєднання часових площин як елемент несподіванки в сюжеті.

Перегляньте буктрейлер до повісті (сподіваюся, він викличе бажаня швидше сісти за прочитання сторінок захопливого пригодницького твору).


Прочитайте с. 212 -223; 225 - 231; 233 - 241 (за підручником). Визначте фантастичні елементи( предмети, героїв, події). Поміркуйте, навіщо авторка поєднала в сюжеті твору різні часові площини.

12.50-13.35
5 клас. Українська література
П. Тичина. "Не бував ти у наших краях!", "Гаї шумлять...". Майстерне відтворення краси природи. Мелодійність віршів поета.
Мета: познайомитися із змістом віршів поета, дослідити роль художніх засобів у відтворенні автором краси природи.

Прослухайте вірші П. Тичини.






Текстовий варіант віршів у підручнику (с.199 - 201). Визначте, за допомогою яких художніх засобів автор передає красу природи. Письмово виконайте завдання 1-3 (с.201 - 202). Повторіть поняття "ліричний герой".





Немає коментарів:

Дописати коментар