Розклад уроків на 20 березня 2020р.
10.00 -10.45
Тема: Є. Гуцало. Оповідання "Лось". Вічне протистояння добра і зла, порушення цієї теми у творі.
Мета: познайомитися зі змістом твору, визначити героїв, події, через які показано втілення проблеми.
Сподіваюся, запропоновані вірші Т. Шевченка та П. Тичини вами вивчені (напам'ять, а не лише прочитані). На їх прикладі ми змогли переконатися в майстерності письменників у відтворенні ними краси навколишнього світу засобами поетичного слова. На черзі ще один цікавий твір - оповідання Є. Гуцала "Лось", в якому, крім зображення краси, досконалості, гармонії природи, порушено дуже важливу проблему - бережливе ставлення до природи, світу, що оточує нас. А ще - проблема людського милосердя й на противагу - людської жорстокості... Про це та інше ми поговоримо з вами після ознайомлення з твором. Тож завдання: прочитати оповідання (с.203 -210); а відповіді на питання 1 - 5 (усно) допоможуть вам краще зрозуміти зміст твору. Успіху!
11.00 -11.45
6 клас. Українська мова
Тема: Відмінювання числівників.
Мета: познайомитися із групами відмінювання числівників, особливостями їх відмінкових закінчень.
Найперше, звертаю вашу увагу, любі діти, що цю тему ми вивчатимемо на двох уроках. Вона непроста, але точно знаю: ви впораєтеся, хоча терпіння та старанність зайвими не будуть...
Перегляньте два відеофрагменти. Зверніть увагу, що числівники відмінюються по групах: кожна має свої особливості. Тому з самого початку налаштуйтеся на запам'ятовування цих груп, адже від цього буде значною мірою залежати ваш успіх. Якщо одного перегляду буде мало, відпочиньте й повторіть.
Продовжуємо розбиратися з темою. Для вас - помічник - підручник. Уважно прочитуємо п.56 (с.199 -203). Матеріал по відмінюванню подається в окремих таблицях, будьте уважні. Для письмового домашнього завдання - вправа 467 (+ 2 завдання), вправа 474. На забудьте про правила! Їх треба обов'язково осилити! Успіху! У вас усе вийде!
11.55 -12.40
6 клас. Українська література
Тема: Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.
Мета: формувати вміння складати характеристику героїв.
Сподіваюся, ви із захопленням стежили за пригодами, які траплялися в житті хлопців. Отже, зміст твору нам відомий. Питання допоможуть вам пригадати деталі та подробиці сюжету (для усної розминки).
Немає коментарів:
Дописати коментар