четвер, 19 березня 2020 р.

Розклад уроків на 20 березня 2020р.

10.00 -10.45
5 клас. Українська література
Тема: Є. Гуцало. Оповідання "Лось". Вічне протистояння добра і зла, порушення цієї теми у творі.
Мета: познайомитися зі змістом твору, визначити героїв, події, через які показано втілення проблеми.

   Сподіваюся, запропоновані  вірші Т. Шевченка та П. Тичини вами вивчені (напам'ять, а не лише прочитані). На їх прикладі ми змогли переконатися в майстерності письменників у відтворенні ними краси навколишнього світу засобами поетичного слова. На черзі ще один цікавий твір - оповідання Є. Гуцала "Лось", в якому, крім зображення  краси, досконалості, гармонії природи, порушено дуже важливу проблему - бережливе ставлення до природи, світу, що оточує нас. А ще - проблема людського милосердя й на противагу -  людської жорстокості... Про це та інше ми поговоримо з вами після ознайомлення з  твором. Тож завдання: прочитати оповідання (с.203 -210);  а відповіді на питання 1 - 5 (усно) допоможуть вам краще зрозуміти зміст твору. Успіху!

11.00 -11.45 
6 клас. Українська мова
Тема: Відмінювання числівників.
Мета: познайомитися із групами відмінювання числівників, особливостями їх відмінкових закінчень.
    Найперше, звертаю вашу увагу, любі діти, що цю тему ми вивчатимемо на двох уроках. Вона непроста, але точно знаю: ви впораєтеся, хоча терпіння та старанність зайвими не будуть...
Перегляньте два відеофрагменти. Зверніть увагу, що числівники відмінюються по групах: кожна має свої особливості. Тому з самого початку налаштуйтеся на запам'ятовування цих груп, адже від цього буде значною мірою залежати ваш успіх. Якщо одного перегляду буде мало, відпочиньте й повторіть.





Продовжуємо розбиратися з темою. Для вас - помічник - підручник. Уважно прочитуємо п.56 (с.199 -203). Матеріал по відмінюванню подається в окремих таблицях, будьте уважні. Для письмового домашнього завдання - вправа 467 (+ 2 завдання), вправа 474. На забудьте про правила! Їх треба обов'язково осилити! Успіху! У вас усе вийде!


11.55 -12.40 
6 клас. Українська література
Тема: Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.
Мета: формувати вміння складати характеристику героїв.

     Сподіваюся, ви із захопленням стежили за пригодами, які траплялися в житті хлопців. Отже, зміст твору нам відомий. Питання допоможуть вам пригадати деталі та подробиці сюжету (для усної розминки).

— Що єднає  Митька та Сергія - друзів-шестикласників?Якими були стосунки між хлопцями?
— Як поводять себе друзі, перебуваючи в складних ситуаціях?
— Прокоментуйте думку Сергія наприкінці твору: “І взагалі, в нас попереду ще дуже багато цікавого, і завжди так буде, поки ми з Митьком”.
— Що дає підставу стверджувати про доброту, чуйність хлопців у стосунках з Василем Трошем?
— Чому Митько допоміг Василеві? Чим пояснити його вчинок?
— Чим би міг закінчитися “маскарад” для Василя?
— Чим вам подобаються Сергій і Митько?
— Як, на ваш погляд, автор ставиться до своїх героїв? Свої думки обґрунтуйте. і Митька — друзів-шестикласників? (Бік, інтереси, поведінка, риси характеру.)
— Чому хлопців захоплюють різноманітні пригоди?
— Що свідчить про те, що Сергій з Митьком мають велике бажання пізнати світ, історичне минуле?
— Яким чином хлопці захопилися книгами, зоологією?
— Як Сергій з Митьком ставилися до бабусі, мешканців села?
— Яке значення має те, що юні дослідники вміють орієнтуватися на місцевості?
— У чому виявляється любов хлопців до природи, довкілля?
— Чому Сергій з Митьком мріяли про власну славу?


    А тепер спробуймо описати героїв (згадайте орієнтовні пункти, що беруться до уваги при складанні характеристики героя: головний чи другорядний, зовнішність, поведінка риси вдачі, авторське ставлення до героя та ваше його сприйняття). Згадали?
Відповідь у вас буде виглядати як розгорнута усна розповідь. Насамкінець для творчих особистостей (ви всі такі) - складіть сенкан "Пригоди". Успіху!


Немає коментарів:

Дописати коментар