середа, 18 березня 2020 р.

Розклад уроків на 19 березня 2020 р.


8.00 -8.45; 11.55 - 12.40
5 клас. Українська мова
Тема: Двокрапка і тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
Мета: познайомитися з правилами вживання розділових знаків при узагальнювальних словах.

Пергляньте відеоурок (! завдання, що рекомендують для письмового виконання, лише продивляємося).




У доповнення до переглянутого прочитайте п. 55 (с.163). Спробуйте застосувати отримані знання, виконавши завдання 1 вправи 438 (усно). Сподіваюся, ви впоралися! Тепер переходимо до письмового домашнього завдання - вправа 447. Не забудьте вивчити правила!


8.55 - 9.40
9 клас.Українська мова
Тема: Розділові знаки в складних реченнях з різними видами зв'язку.
Мета: познайомитися з особливостями вживання розділових знаків у складних реченнях з різними видами зв'язку.

Пергляньте фрагмент відеопрезентаціїї попереднього уроку ( частина, в якій розглядаються різні випадки вживання розділових знаків: при збігові сполучників, подвійні знаки тощо). Закріпіть переглянутий матеріал виконанням вправи324 ( ! уважно прочитайте завдання: у ньому є підказка про кількість речень, які потрібно знайти). Для письмового домашнього завдання - вправа 326. Не забудьте вивчити правила. Для повторення матеріалу до ДПА - правила написання слів із ненаголошеними голосними.

10.00 - 10.45
9 клас. Українська література
Тема: РМ. Складання характеристики образу героя з використанням цитат.
Мета: удосконалювати навички характеристики літературного героя, добирати влучні цитати для ілюстрації власних думок.

Отже, продовжуємо роботу з поемами про жіночу долю Т. Шевченка. Виберіть одну з героїнь прочитаних поем (Катерину або Ганну). Складіть письмову характеристику за знайомим вам планом (не забудьте дати оцінку вчинкам, поведінці героїні, виділити яскраві риси її характеру, простежити зв'язок із іншими героями твору, порівняти авторське та ваше ставлення до героїні). Проілюструйте харатеристику влучно дібраними цитатами (2-3). ! Пригадайте правила оформлення цитат. Успіху!

11.00 - 11.45
 7 клас. Українська мова
Тема: Похідні й непохідні прийменники. Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс.
Мета: навчитися розрізняти похідні й непохідні прийменики, вивчити правила написання похідних прийменників.

Перегляньте фрагмент відеоуроку, що відповідає нашій темі ( на початку - нагадування теми попереднього уроку, далі - власне виучувана нами тема).
Опрацюйте сторінки підручника (с.212, 214). ! Зверніть увагу на розрізнення похідних прийменників та однозвучних із ними самостійних частин мови (на зразок: край -іменник і край - прийменник (рідний край - човни край берега); вздовж - прислівник і вздовж  - прийменник  (дорога перекраяна вздовж -  вздовж паркану  та ін.). Для домашнього завдання вправа 476. Не забудьте вивчити правила.



12.50 - 13.35
7 клас. Українська література
Тема: Роздуми про суть людського життя, моральний вибір кожного.
Мета: учитися аналізувати художній твір, коментувати прочитане, висловлювати власні думки, спираючись на життєвий досвід.

Продовжуємо вивчення повісті "Русалонька із 7 -В...". Поміркуйте над поняттям "сенс життя". Створіть асоціативний кущ.
Якими якостями, на вашу думку, повинна бути наділена справжня Людина? У чому її призначення на Землі? Що для неї найбільше надбання?
А тепер пригадайте героїв повісті: Софійку, Сашка, Вадима, Гордія Кулаківського, Мішеля Міщенка... Поміркуйте над їхньою поведінкою. Чи відповідає хтось із них вашим уявленням про спра вжню Людину? Складіть розгорнуте міркування (усно).
Домашнє завдання: знайти прислів'я про сенс життя людини.

Немає коментарів:

Дописати коментар