пʼятниця, 13 березня 2020 р.

Вітаю, шановні учні. Триває процес навчання, отже, продовжуємо мандрівку Країною Знань!

Завдання на 13 березня 2020р.

5 клас
Українська мова
Кома між однорідними членами речення. Уважно прочитуємо п.54 (с.159-160). Звертаємо увагу на таблицю(с.160), у якій за допомогою схем показано особливості вживання розділових знаків. Для письмового закріплення матеріалу - вправа 435 (+ 2 завдання).

Українська література
Знайомимося із творчістю П. Тичини (с.199-201) - сторінки життя, виразне читання віршів. Повторюємо поняття "ліричний твір", "ліричний герой". Вірш "Не бував ти у наших краях!" або "Гаї шумлять..." вивчити напам'ять (за вибором).

6 клас
Українська мова
Починаємо вивчення теми "Числівник". Уважно опрацьовуємо с.192 (теоретичний матеріал, опрону схему). Звертаємо увагу на можлість числівника виконувати в реченні різну синтаксичну роль.На с. 194 вміщено важливу інформацію про частини мови, які мають числове значення, проте до числівників не належать. Для письмового виконання - вправа 454.

Українська література
Поринаємо у світ не менш захопливих пригод (ніж у "Тореадорах з Васюківки")! Прочитуємо с. 179 - 193 ("Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера"). Для усного переказу - 3, 5, 6 розділи(один за вибором). Повторюємо поняття "пригодницький твір".

7 клас
Українська мова
Узагальнюємо знання з теми "Прислівник" (ще раз - особлива увага на творення ступенів порівняння, правопис прислівників). Для самоконтролю - тест.

1. Укажіть рядок прислівників, від яких можна утворити ступені порівняння:
А вгорі, весело, щасливо, світло;
Б м’яко, погано, каліграфічно, внизу;
В яскраво, мудро, міцно, твердо;
Г наскрізь, сьогодні, рано, мовчки.

2. Разом треба писати всі прислівники в рядку:
А ні/коли, на/півдорозі, з/вечора;
Б на/переваги, на/взнак, раз/у/раз;
В куди/небудь, з/ненацька, за/раз;
Г на/рівні, під/ряд, віч/на/віч.

3. Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника в рядку:
А багато — більше — найбагато;
Б тяжко — тяжіше — найтяжіше;
В товсто — товеше — найтовеше;
Г струнко — стрункіше — найстрункіше.

4. Укажіть рядок, у якому всі прислівники пишуться окремо:
А з/дня/на/день, по/третє, в/решті/решт, на/радість;
Б на/жаль, рік/у/рік, сама/самотою, до/пари;
В де/не/де, в/літку, по/перше, хоч/не/хоч;
Г сам/на/сам, будь/коли, з роду/в/рід, на/ходу.


5. Уставте замість крапок пропущені букви -н- або -нн-.
Зако..о, змістов..о, спросо..я, попідти..ю.

6. Запишіть речення, розставляючи розділові знаки. Знайдіть у реченні прислівник, підкресліть відповідно до синтаксичної ролі.
Бо на світі той мудріший хто найдужче любить життя (В. Симоненко).


Немає коментарів:

Дописати коментар