понеділок, 23 березня 2020 р.

Розклад уроків на 24 березня 2020 р.


8.00 - 8.45; 10.00 - 10.45
6 клас. Українська мова
Тема: Відмінювання числівників.
Мета: удосконалити вміння правильного відмінювання груп кількісних числівників.

    Вітаю, любі діти. Ми продовжуємо вичення груп відмінювання кількісних числівників (пригадуєте, на вивчення цієї теми маємо два уроки!). Спробуйте пройти тест за вивченим матеріалом, сподіваюся, результатом будете задоволені. Тест тут
 Отже, якщо є  потреба, перегляньте ще раз відеоуроки нашого попереднього заняття, не забувайте також і про підручник. Відпрацювати практичні навички вам допоможуть вправи. Виконати письмово вправу 461 (лише 1 завдання),  вправу 476. Успіху!

8.55 - 9.40
9 клас. Українська література
Тема: Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. "Доля", "Росли укупочці, зросли...".
Мета: познайомитися з лірикою поета, удосконалювати навички виразного читання, аналізу поетичного твору.

    Продовжуємо вивчення творчості Т. Шевченка. До вашої роботи: матеріал підручника (с.239 - 242). Тепер прослухайте вірш.
                                                           


 Тестові завдання 1-3 (с.242) -письмово допоможуть закріпити вам опрацьований матеріал, повторити відомості з теорїї літератури; питання 5-7 - усно.Зверніть увагу: вірш "Доля" вивчити напам'ять. Успіху!


11.55 - 12.40
7 клас. Українська література

Тема: Добро і зло в повісті та в людині. Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків.
  Вітаю, любі діти. Сподіваюся, ви пам'ятаєте твір, що ми вивчаємо. Так, це сповнена таємничості, пригод, фантастики повість "Русалонька із 7 - В...".Ці питання - для вашої розумової розминки (вони допоможуть згадати героїв, події).
1. Як звуть головну героїню?
2. До якої важливої події готувалися в родині Софійки?
3. Що сталося з коралями, які дали поносити дівчинці?
4. Скільки часових вимірів поєднано в повісті?
5. Із ким знайомиться Софійка, мандруючи зі світлинами в минуле?
6. Чи вдається героїні розкрити таємницю прокляття роду Кулаківських  та звільнити родину від нього?
    Згадали? От і добре.Тоді рухаємося далі. Коли ми складаємо характеристику героя, велику увагу звертаємо на риси його характеру, адже саме вони здебільшого диктують поведінку, спонукають до дій... Визначте провідні риси характеру Софійки, Вадима, Сашка. Поміркуйте, як впливають вони на поведінку героїв.Домашнє завдання: підготувати роздум " Добро і зло в повісті та у світі" (усно).

12.50 - 13.35
5  клас. Українська література
Тема: Образи хлопчиків. Співчуття, милосердя - шлях до перемоги добра.
Мета: продовжити роботу із формування вміння скаладати характеристику героя, робити висновки.

    Вітаю, любі діти. Триває вивчення нами оповідання "Лось". Згадаймо його зміст (вам допоможуть питання - усна розминка).

1. Коли відбуваються події, описані у творі? 
2. Що трапилося з лосем? 
3. Хто врятував лося від вовчої зграї? 
4. Де лося переслідували вовки? 
5. Де відбуваються події, відображені в оповіданні? 
6. Хлопчики-підберезники прийняли спочатку лося за... .
7. Чи боявся лось людей? 
8. Де хлопці залишили конячку? 
9. Чому лось упав? 
10. Кого зустріли хлопчики у лісі? 
11. Чому дядько обіцяв хлопчикам і м'ясо, і роги з лося?
12. Чого однаково хотіли і дядько, і хлопчики? 
    Знайдіть у творі портрети братів-підберезників та дядька Шпичака. Запишіть у зошит, визначте риси характеру героїв і назвіть вчинки, в яких вони проявилися, відповіді також запишіть. Таким чином, ви зможете порівняти героїв і зробити важливі для себе висновки про добро у світі, людську небайдужість, яка може рятувати життя. Підсумуйте свою роботу відповідями на наступні питання (усно):

1.  Хто з героїв вам сподобався більше? Чому?
 2. Як ви розумієте поняття „добро” і „зло”?
3. Чи можна чинити зло природі?
4. А як ви допомагаєте природі?
    Успіху!

Немає коментарів:

Дописати коментар